Da bismo pomogli, treba da razumemo
„Monografija znalački povezuje razvoj sistema afektivne vezanosti, traumatska iskustva i njihovo prevladavanje u dečjem uzrastu, te brojne moguće implikacije u kasnijim životnim periodima. Pisana je adekvatnim naučnim stilom uz brojne primere iz psihoterapijskog rada. Iako naučan, jezik monografije je dostupan, razumljiv i odražava veliku veštinu autorki da naučne koncepte približe široj čitalačkoj publici – ne samo istraživačima već i brojnim praktičarima zainteresovanim za specifičnosti razvoja obrasca afektivne vezanosti povezanog sa većom vulnerabilnošću za nastanke različitih teškoća… radi se, pretežno, o tehnikama za procenu dezorganizovanog obrasca, traume, disocijacije i kvaliteta mentalizacije.
Imajući u vidu, još uvek, prilično oskudnu ponudu u našoj sredini u pogledu adekvatnih instrumenata za procenu razvoja dece, ovaj istraživački napor autorki monografiji daje posebnu vrednost.“